فراخوان همایش روز رسانه‌های اجتماعی

اولین همایش رسانه‌های اجتماعی همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌گردد.

تلاش‌های چند ساله دوست عزیزم جواد افتاده نویسنده وبلاگ رسانه‌های اجتماعی کم کم دارد به ثمر می‌نشیند و اولین همایش روز رسانه‌های اجتماعی در تاریخ 10 تیر ماه امسال برگزار خواهد شد. ابتدا به جواد افتاده عزیز و همکارانش تبریک و خسته نباشید می‌گویم و به علاقه‌مندان تحقیق در این حوزه این نوید را می‌دهم که با اطلاعی که از تلاش‌های برگزارکنندگان همایش دارم، همایشی علمی و با رویکرد تخصصی نسبت به رسانه‌های اجتماعی خواهد بود، فهرست اعضای شورای سیاستگذاری این همایش نیز که شامل اساتید دانشمند در این حوزه است دال بر رویکرد علمی همایش است که امیدبخش انتخاب مقالاتی تاثیرگذار است. از دوستانی که به مطالعه در این حوزه پرداخته و می‌پردازند صمیمانه دعوت می‌کنم به وب‌سایت همایش (socialmediaday.ir) مراجعه و با توجه به فراخوان همایش که در زیر نیز درج کرده‌ام مقالات ارزشمند خود را ارسال کنند.

.

پوستر همایش (برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید)

.

پوستر همایش روز رسانه های اجتماعی
پوستر همایش روز رسانه های اجتماعی

فراخوان ارسال مقالات برای اولین همایش رسانه‌های اجتماعی

روند تغییرات در تکنولوژیهای نوین ارتباطی شرایطی را به وجود آورده تا کاربران به عنوان خلق کنندگان محتواهای فضای مجازی نقش مهمی را در تولید علم و تعامل با جامعه بر عهده داشته باشند. این روند رشد در اینترنت هرگز متوقف نمی شود و دولتها، سازمانها و شرکتها به دنبال استفاده حداکثری از منافع آن، شرایط را به گونه ای فراهم می کنند تا با شناخت آسیب های آن، با توسعه روز افزون رسانه های اجتماعی همگام شوند.
این همایش در نظر دارد ظرفیت های بالقوه ای که در رسانه های اجتماعی نهفته است را شناسایی کند و در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فرصت های جدیدی را در جهت دستیابی به تحقق افق ایران ۱۴۰۴ فراهم کند. برگزاری این همایش فرصت مناسبی است که همزمان با روز جهانی رسانه های اجتماعی، صاحبنظران، اندیشمندان و کاربران این رسانه های نوین گردهم آمده و ظرفیت های این شبکه را پیرامون محورهای پیشنهادی زیر مورد مداقه قرار دهند.

 

محورهای همایش:

• رسانه های اجتماعی و هویت ایرانی
• رسانه های اجتماعی و رونق کسب و کار
• نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور
• تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی و رسانه های جمعی
• تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران
• شیوه های بکارگیری استراتژیک رسانه های اجتماعی در شرکت ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی
• رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات (روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات)
• رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش

و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد.


 لینک‌های مرتبط:

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s