اول دفتر

این اولین نوشته‌ی وبلاگ تحلیل شبکه اجتماعی و آغازین سخنان پس از تولد اون هست.

امروز 20 مرداد 1390 و به طور همزمان 11 آگوست و 11 رمضانه. سلام می گم به همه اونایی که قراره اگه بتونیم یه مدت باهم در مورد چگونگی انجام تحلیل شبکه اجتماعی اینجا حرف بزنیم، بحث کنیم و یاد بگیریم.

سمت و سوی حرکت سایت علمی و تخصصی خواهد بود. این سایت شخصی بوده و از حمایت هیج ارگان دولتی و غیر دولتی برخوردار نیست. پشتوانه اون فقط انرژی زایدالوصف و علاقه فراوان من به موضوعات اجتماعی به طور کلی و نظریه و روش شبکه اجتماعی به طور خاص هست.

تلاش من بر اینه که منابعی که توی جریان تحقیق توی این حوزه جمع‌آوری و مطالعه کردم رو اینجا با دوستان علاقمند به اشتراک بگذارم.

اینجا رو از خودتون بدونید، در مورد شبکه‌های اجتماعی، چه واقعی چه مجازی، مطالعه اونها و… مطلبی اگه داشتین از طریق ایمیل‌های قسمت من در وب بهم برسونید که با کمال میل اینجا به نام خودتون به اشتراک بگذارم که دوستان دیگه هم بتونن از اون بهره‌مند بشن.

تمام تلاشم در جهت این خواهد بود که انتقادپذیر باشم و نظرات سازنده شماها رو با تمام تلاش بشنوم، بفهمم، با خودم تکرار کنم و بعد هم به اجرا در بیارم.

یا علی

13 thoughts on “اول دفتر

  1. سلام.
    بسيار بسيار تبريك مي گم. واقعا اين كه وبلاگ زديد براي من يك خبر خيلي خوشحال كننده است. هميشه فك مي كنم كساني كه توانايي تحليل بالايي دارند بايد وبلاگ بزنن. خيلي از بحثها و نظرات مفيد هستند ولي توي شبكه هاي اجتماعي گم مي شن… اميدوارم اينجا همون بستري باشه كه با كمك همه دوستان بحثهاي جدي تر روي تحليل شبكه هاي اجتماعي انجام بشه. براتون آرزوي موفقيت دارم.

    بابت لينك هم ممنون. شما هم اضافه شديد.

    1. از اظهار لطف شما نسبت به وبلاگ ممنوم

      از اینکه لینک گذاشتین هم متشکرم

      من هم امیدوارم اینجا محملی بشه برای بحث های جدی و علمی و تخصصی پیرامون تحلیل شبکه اجتماعی البته باید همینجا قول بگیرم و تاکید کنم که این مورد بدون کمک دوستانی مثل شما محقق نخواهد شد
      🙂

  2. سلام علی جان
    بسیار خوشحال شدم که بالاخره یک وبلاگ منسجم راه اندازی کردی. مطمئا این حوزه به دانش تو نیاز دارد. دانشی که با زحمات فراوان تو کسب شده است و من شاهد این بوده ام.
    امیدوارم این حرکتت همانطور که آینده ای برای آن متصور شدی منسجم باشد. چیزی جلوی آن را نگیرد و همیشه شاهد آپدیت شدن آن باشیم.
    من به شخصه لذت می برم . خیلی.
    منتظر مطالب خوب تو هستیم.

    1. ممنونم جواد جان
      لطف داری
      از اینکه بدون اجازه لینک گذاشتم ببخشید
      در مورد اطلاعات من لطف داری و امیدوارم برای دوستان علاقمند مفید باشه و همونطور که از خانم خلقتی قول گرفتم همینجا از تو هم قول می گیرم و تاکید می کنم که رونق و موفقیت اینجا با کمک دوستان علاقمند و پرانرژی و مطلعی مثل شماها محقق میشه
      خلاصه اینجا رو هم مثل رسانه های اجتماعی از خودت بدون و سر بزن و باش
      🙂

  3. سلام بر دوست عزیز جناب دکتر اکبری
    تبریک می گم. مطمئنا خیلی زحمت کشیدی که به اینجا برسونیش. در جریان بی خوابیهات توی چند روز اخیر هستم.. فعلا نطر خاصی ندارم، جز آرزوی موفقیت واست. حتما اگه نظری به ذهنم رسید در جریان قرارت می دم.
    تی بلا می سر

    1. سلام دکتر جان

      خیلی خیلی ممنونم از لطفت

      انشاالله منو در جریان نظرات بعدیت هم قرار بدی و بتونم با راهنمایی های شماها ادامه بدم

  4. سلام آقای اکبری، خوشحالم که بالاخره یه فضایی اونم به همت خودت ایجاد کردی تا اون توانمندی های ارزشمندت رو به کار بگیری و نشر بدی. امیدوارم که مثل همیشه بانشاط و پرانرژی باشی و به موفقیت های بیشتر برسی. تبریک میگم و امیدوارم این سایت هر چه زودتر و کامل تر مخاطبان خودش رو پیدا کنه….

    1. علی رضا جان ممنونم
      لطف داری

      انشاالله بازم اینجا ببینمت و بهمون سر بزنی
      🙂

    1. ممنون جناب قربانی که لایق دونستین و سر زدین

      افتخار منه که لینکتون توی پیوندهام باشه

      انشاالله بازم سر بزنید و مارو از نظرات ارزشمندتون برخوردار و با تجارب فراوانتون راهنمایی کنید

پاسخی بگذارید

